Tervetuloa Virtain Kunnalliset ry:n (JHL 512) sivuille!

Meidän tavoite

Ammattiliitossa et jää näkymättömäksi

Sinä teet työtä, joka ansaitsee arvostusta. Arvostuksen pitää näkyä rahana kukkarossa ja jaksamisena työssä. JHL on ammattiliitto, joka työskentelee päivittäin sinun reilujen työehtojesi puolesta. Paikallisyhdistyksen tärkein rooli on tukea jäseniään työelämän erilaisissa tilanteissa. Paikallisyhdistys jakaa samat arvot kuin keskusliitto JHL.

Paikallisyhdistys myös tarjoaa jäsenilleen erilaisia paikallisia etuja sekä toimintaa vuosittain.

Ammattiliitossa olet vahvempi!

Liity jäseneksi

Liittymällä yhdistyksen jäseneksi tuet meidän kaikkien jäsenten etuja, sillä isomalla porukalla on aina enemmän sananvaltaa tilanteissa. Jäsenenä saat myös etuja niin paikallisen yhdistyksen kuin pääliiton kautta. JHL:n edut ovat hyvät ja jäsenmaksu on vain 1 % palkasta vuosittain. Jäsenenä voit myös vaikuttaa siihen kuinka toimimme paikallisesti, kun tule mukaan keskusteluihin! https://www.jhl.fi/jasenyys/liittyminen/

Sinulla on oikeus tulla osoittamaan mieltä

JHL on tehnyt liittotasolla päätöksen poliittisesta mielenilmauksesta ja kannustaa jäseniään ottamaan siihen osaa. Kaikilla ammattiliitto JHL:n työsuhteisilla jäsenillä on oikeus poistua työpaikaltaan kello 11–15 väliseksi ajaksi. Toivomme totta kai, että tulisit mukaan Senaatintorin tapahtumaan, mutta voit poistua työpaikaltasi tuoksi ajaksi vaikka et pääsisikään mukaan mielenosoitukseen.

Mitä useampi osallistuu mielenilmaukseen poistumalla työpaikaltaan, sitä vahvemman viestin annamme hallitukselle. Tämä peli ei vetele, työelämää ja suomalaisten hyvinvointia ei saa heikentää!