Yhdistyksen tapahtumat

Yhdistyksemme ylläpitää sääntömääräistä toimintaa vuosittain aktiivisesti mutta lisäksi järjestämme myös muuta toimintaa. Järjestämme vuosittain myös yhden kesäreissun (päiväretki tai yhden yön) ja pikkujoulutapahtuman. Yhdistyksemme tarjoaa myös vuosittain jäsenilleen esimerkiksi elokuvalippuja yms. Näistä saat paremmin tietoa sähköpostien välityksellä, joten muistathan myös päivittää tietosi omayhdistyksen sivuille!

Kevätkokous järjestetään Ravintola Mikontalossa torstaina 11.4.2024  klo. 17.30 alkaen ruokailulla ja kokous kello 18.00 alkaen. Kevätkokoukseen tarvitaan ilmoittautuminen ruokailun järjestämistä varten, joten ilmottaudu Katja Kotalammelle puh. 0408375232. Tekstiviesti ilmoittautuminen riittää.

Kesäretki järjestetään tällä kertaa kotimaassa ja se kohdistuu Kuopioon. Ajankohta on tiistai 2.7. - keskiviikko 3.7.2024. Retkellä majoitutaan Sokos Hotel Puijonsarvessa. Tarkemmat tiedot Bussi-Manniselta. Matkan hinta jäseniltä 170 € ja avec 230 €. Samaan aikaan Kuopiossa Viinijuhlat, liput maksettava itse erikseen. Ilmottautuminen 28.4.2024 mennessä Bussi-Manniselle 03 486 4700 tai myynti@bussi-manninen.fi.